Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното и степените

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Нямам представа с какъв тинол съм го направил тъй като го изкарах от архивите... абе не е първа младост .... И не е окончателно решение това което направих, като си намеря бушонче ще си го преправя как си трябва. Аз горе писах че пробвах с лустер клемички но пресованата спойка всъщност не се оказа много здрава и беше малко неуспешен опита, затова го запоих

    Comment


    • #32
      Малко късно се включвам по темата, но ето ти един магазин (виж картата) в който можеш да си намериш термобушон. От Мария Луиза като завиеш надясно (ако идваш от ЦУМ към Сливница) по Поп Богомил вървиш още 10-20 метра и в дясно има една оранжева врата. Ако не си разчел какво пише върху него си го носи да им го покажеш.
      Attached Files
      The greatest of all scientific hobbies!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Колега, поне четирима души ти казахме да не го запояваш,ама кой да слуша!Не случайно ти писах да го строшиш и да му използваш крачетата за да защипеш с тях един кабел!
        Другите ти дадоха идеята с клемата и тях не послуша!
        Ако пък си го запоил с "хубав"тинол-ПОК 90, а не с такъв за тенекии,много скоро пак ще го сваляш.Сега поне имаш опит как става това!
        не му се карай на човека бе , може пък и да държи и работи без проблем. мен ми е чудно как е хванал калая за тенекията, пък ако се наложи , следващия път ще го смъкне за 5 минути
        точка

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от detelazurno Покажи съобщение
          Малко късно се включвам по темата, но ето ти един магазин (виж картата) в който можеш да си намериш термобушон. От Мария Луиза като завиеш надясно (ако идваш от ЦУМ към Сливница) по Поп Богомил вървиш още 10-20 метра и в дясно има една оранжева врата. Ако не си разчел какво пише върху него си го носи да им го покажеш.
          Мерси като намеря свободно време ще отскоча
          А колкото до разчитането виждат се едва едва някви букви и цифри нещо от сорта на Тр 184С, което ако значи че на 184 градуса изпушва си имам фурна в колата

          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          не му се карай на човека бе , може пък и да държи и работи без проблем. мен ми е чудно как е хванал калая за тенекията, пък ако се наложи , следващия път ще го смъкне за 5 минути
          Калая хвана прилично понеже го дърпах и държеше, а на местата които го запоих бяха двата края на термобушона и имаше две медни точки... леко прешкурване, почистване и хвана, но докога не се знае, пък и аз така няма да го оставям - някой слънчев ден ще си монтирам термобушонче

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
            Успях да сваля тая идиотщина, само проблема остава един
            Това чудо(тремобушона) на техниката къде точно е завряно и възможно ли е от нея да не ми работи 4та степен(другите си бачкат нормално) и някой друг съвет за сваляне на радиаторчето,че днес го гледах като голям камък
            ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dudeslav Покажи съобщение
              Това чудо(тремобушона) на техниката къде точно е завряно и възможно ли е от нея да не ми работи 4та степен(другите си бачкат нормално) и някой друг съвет за сваляне на радиаторчето,че днес го гледах като голям камък
              Принципа би трябвало да е същия като моя. 4та степен няма нищо общо с термо бушона, но пак е на същото гадно място. При мен е долу в ляво от жабката в дъното, ако искаш утре мога да ти направя снимки. 4та степен е директна и влиза директно във вентилатора, а 1-2-3 минават първо през тази "простотия" която мен ме измъчи ... Един съвет мога да ти дам не разглобявай потенциометъра за степените със сигурност не е от него и се сглобява трудно и изнервящо По скоро може да ти е прекъснат кабела за 4та степен

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                не му се карай на човека бе , може пък и да държи и работи без проблем. мен ми е чудно как е хванал калая за тенекията, пък ако се наложи , следващия път ще го смъкне за 5 минути
                Калая се хваща лесно, като вместо колофон се използва цинков двухлорид!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
                  Принципа би трябвало да е същия като моя. 4та степен няма нищо общо с термо бушона, но пак е на същото гадно място. При мен е долу в ляво от жабката в дъното, ако искаш утре мога да ти направя снимки. 4та степен е директна и влиза директно във вентилатора, а 1-2-3 минават първо през тази "простотия" която мен ме измъчи ... Един съвет мога да ти дам не разглобявай потенциометъра за степените със сигурност не е от него и се сглобява трудно и изнервящо По скоро може да ти е прекъснат кабела за 4та степен
                  Цъкни някоя снимчица ако не е проблем...
                  ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от dudeslav Покажи съобщение
                    Цъкни някоя снимчица ако не е проблем...
                    Ок няма проблем, ама тва чак сега го виждам явно ще остане за утре на светло понеже и грамотен апарат нямам. Дано не е проблем

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от AntiLuuP Покажи съобщение
                      Ок няма проблем, ама тва чак сега го виждам явно ще остане за утре на светло понеже и грамотен апарат нямам. Дано не е проблем
                      Не е проблем... Ако ми кажеш и къде влизат кабеляците(за 4 степен) в тоя вентилатор,че голямо г.зене вчера и видях къде е моторчето за клапата за въздух(дето не ми работи)
                      На 156цата станах цар, ама ...
                      ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от dudeslav Покажи съобщение
                        Не е проблем... Ако ми кажеш и къде влизат кабеляците(за 4 степен) в тоя вентилатор,че голямо г.зене вчера и видях къде е моторчето за клапата за въздух(дето не ми работи)
                        На 156цата станах цар, ама ...
                        Тва моторче и на мен ми се е*ава ама не му е дошло времето на него ... ще ти снимам всичко кое къде влиза

                        Comment


                        • #42
                          щом само 4-та степен не работи със сигурност проблема е в ключа.
                          точка

                          Comment


                          • #43
                            Ама колега аз тва нещо го разглобявах и няма как да е от него, вътре са 5 пластини за всяка степен по една + нулата, една пружинка една сачма върху пружинката и още 2 пластинки или беше една забравил съм точно как беше, но там няма какво да се развали или ако се развали нещо няма да е само едната степен ами всичките. А свалянето от конзолата, с жилата и всичките му там гадости и след което следва отваряне на потенциометъра, ок отваря се лесно ама трябва да се внимава да не изхвърчи пружинката щото при мен така стана, след което констатирах че проблема не е там и всъщност от там много трудно може да се появи проблема и последва гадната част сглобяването, много мъка е но не е невъзможно трябва добра координация и никакви нерви. Жалко че не го снимах Не че е невъзможно там да е проблема но сега след като съм го отварял и видях за кво става дума тва би било последното място в кото бих търсил причината за неработенето По скоро прекъснат кабел - оранжевия
                            Last edited by AntiLuuP; d.m.y г., 22:55. Основание: .

                            Comment


                            • #44
                              ами много лесно се проверява дали е от врътката. вади и се буксата и с един кабел се съединяват 1-во и последно краче докато е на контакт колата. ако завърти - врътката е виновна. тия пластинки които си видял нагарят щото на 4-та степен минава най-голям ток от там.
                              точка

                              Comment


                              • #45
                                Виж за нагар не ми беше минало през ума. Може и тва да е, но друго няма какво
                                Иначе ето ги снимките. Дебелия оранжев кабел е 4та степен който влиза директно в перката заедно с дебелия черен А там където са 4 кабела един до друг и влизат в зеленикавото "нещо" са 1-2-3 степен, при мен проблема беше там
                                Attached Files
                                Last edited by AntiLuuP; d.m.y г., 16:52.

                                Comment

                                Working...
                                X